1.0. TANIMLAR
Açık Rıza | Belirli bir konuya ilişkin, bilgilendirilmeye dayanan ve özgür iradeyle açıklanan rızadır. |
Anonim Hale Getirme | Kişisel verilerin başka verilerle eşleştirilse dahi hiçbir surette kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiyle ilişkilendirilemeyecek hale getirilmesidir. |
Başvuru Formu | Veri Sahibinin Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Kanun’un 11. Maddesi uyarınca sahip olduğu hakları kullanması ve bu amaçla kurumumuza başvurabilmesi adına kurumumuz tarafından hazırlanmış, Web Sitesi’nde yayınlanan ve ayrıca bu politikanın Ek-1’inde yer alan formu ifade eder. |
Denetim Firması | Spiltech’in finansal tablo ve diğer finansal bilgilerinin, finansal raporlama standartlarına uygunluğu ve doğruluğu hususunda, makul güvence sağlayacak yeterli ve uygun bağımsız denetim kanıtlarının elde edilmesi amacıyla, denetim standartlarında öngörülen gerekli bağımsız denetim tekniklerinin uygulayarak defter, kayıt ve belgeler üzerinden denetleyerek ve değerlendirilerek rapora bağlayan; bağımsız denetim yapmak üzere, yeminli mali müşavirlik ya da serbest muhasebeci mali müşavirlik ruhsatına sahip meslek mensupları arasından Kamu Gözetimi, Muhasebe ve Denetim Standartları Kurumu tarafından yetkilendirilen kişileri ifade eder. |
İlgili Kullanıcı | Kişisel Verilerin teknik olarak depolanması, korunması ve yedeklenmesinden sorumlu olan kişi ya da birim hariç olmak üzere Spiltech organizasyonu içerisinde veya Spiltech’ten aldığı yetki ve talimat doğrultusunda Kişisel Verileri İşleyen kişileri ifade eder. |
Kanun | 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Kanun’dur. |
Kişisel Veri | Ad-soyad, adres, TC kimlik numarası, telefon numarası, e-posta dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgidir. |
Kurul | Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nu ifade eder. |
Kurum | Kişisel Verileri Koruma Kurumu’nu ifade eder. |
Kişisel Verilerin İmha Edilmesi | Kişisel verilerin silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale getirilmesidir. |
Kişisel Verilerin İşlenmesi | Kişisel verilerin tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlemi ifade eder. |
Spiltech | Spiltech Bilişim İnovasyon Teknoloji San. ve Tic. A.Ş. |
Politika | Bu “Spiltech Kişisel Verilerin Korunması, İşlenmesi, Saklanması Ve İmhası Politikası”nı ifade eder. |
Özel Nitelikli Kişisel Veri | Kişilerin ırkı, etnik kökeni, siyasi düşüncesi, felsefi inancı, dini, mezhebi veya diğer inançları, kılık ve kıyafeti, dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlığı, cinsel hayatı, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik verileri özel nitelikli kişisel veridir. |
Silme | Kişisel verilerin ilgili kullanıcılar için hiçbir şekilde erişilemez ve tekrar kullanılamaz hale getirilmesi işlemidir. |
Uygulamalar | Spiltech tarafından geliştirilen, Google Play Store veya AppStore üzerinden indirilerek bilgisayar, cep telefonu, tablet veya uygulamanın mümkün kıldığı/kılacağı diğer cihazlar üzerinde kullanılabilen uygulamalardır. |
Veri İşleyen | Veri sorumlusunun verdiği yetkiye dayanarak onun adına kişisel verileri işleyen gerçek veya tüzel kişidir. |
Veri Kayıt Sistemi | Kişisel verilerin belirli kriterlere göre yapılandırılarak işlendiği kayıt sistemidir. |
Veri Sahibi | Kişisel verisi işlenen gerçek kişiyi ifade eder. |
Veri Sorumlusu | Kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişidir. |
Web Sitesi | Spiltech’e ait www.spiltech.com.tr başta olmak üzere Spiltech web sitelerinin birini, birkaçını veya tümünü ifade etmek için kullanılabilir. |
Yok Etme | Kişisel verilerin hiç kimse tarafından hiçbir şekilde erişilemez, geri getirilemez ve tekrar kullanılamaz hale getirilmesi işlemidir. |
2.0. KİŞİSEL VERİ SAKLAMA VE İMHA POLİTİKASININ HAZIRLANMA AMACI
Bu Politika’nın hazırlanma amacı, verileri Spiltech tarafından veri sorumlusu sıfatıyla işlenen gerçek kişileri; kişisel verilerinin toplanma, işlenme, saklanma, korunma ve imha süreç, şekil ve amaçları ile Kanun uyarınca haklarına ve haklarını kullanma yöntemlerine ilişkin bilgilendirmektir.
3.0. POLİTİKANIN KAPSAMI VE DEĞİŞTİRİLMESİ
Bu politika Kanun ve kişisel verilere ilişkin sair mevzuat uyarınca bilgileri içermekte olup www.spiltech.com.tr Web Sitesinde yayınlandığı tarihinde yürürlüğe girecektir. Politika, yasal değişiklikler, Spiltech’in Kişisel Verileri işleme süreçlerinde meydana gelecek değişiklikler veya sair sebeplerle zaman zaman güncellenebilir. Güncellemeler yeni Politika’nın Web Sitesi’nde yayını tarihinden itibaren geçerli olur.
4.0. KİŞİSEL VERİLERİ İŞLEME FAALİYETİNİN ŞARTLARI
Kişisel Verilerin işlenmesi, kişisel verilerin tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlemi ifade eder.
Kişisel Veriler, Kanun’un 5. maddesi uyarınca Veri Sahibinin açık rızası olmaksızın işlenemez. Ancak yine aynı maddenin düzenlemesi gereği; aşağıdaki şartlardan birinin varlığı hâlinde, Veri Sahibinin açık rızası aranmaksızın kişisel verilerinin işlenmesi mümkündür:
5.0. ÖZEL NİTELİKLİ KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ
Kişilerin ırkı, etnik kökeni, siyasi düşüncesi, felsefi inancı, dini, mezhebi veya diğer inançları, kılık ve kıyafeti, dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlığı, cinsel hayatı, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik verileri özel nitelikli kişisel veridir.
Kanun’un 6. maddesi uyarınca özel nitelikli Kişisel Verilerin, ilgilinin açık rızası olmaksızın işlenmesi yasaktır. Ancak yukarıda sayılan sağlık ve cinsel hayat dışındaki kişisel veriler, kanunlarda öngörülen hâllerde Veri Sahibinin açık rızası aranmaksızın işlenebilir.
Sağlık ve cinsel hayata ilişkin Kişisel Veriler ise ancak kamu sağlığının korunması, koruyucu hekimlik, tıbbı teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetleri ile finansmanının planlanması ve yönetimi amacıyla, sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler veya yetkili kurum ve kuruluşlar tarafından ilgilinin açık rızası aranmaksızın işlenebilir.
Özel nitelikli Kişisel Verilerin işlenmesinde, ayrıca Kurul tarafından belirlenen yeterli önlemlerin alınması şarttır.
6.0. KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN GENEL İLKELER
Kanun’un 4. Maddesi uyarınca Kişisel Veriler ancak Kanun’da veya diğer kanunlarda öngörülen usul ve esaslara uygun olarak işlenebilir. Kişisel Verilerin işlenmesi sırasında birtakım ilkelere uyulması ise aynı madde ile zorunlu tutulmuştur. Bu kapsamda Spiltech kişisel verilerinizi şu ilkelere uygun olarak işler:
7.0. İŞLENEN KİŞİSEL VERİLER
Spiltech tarafından Kişisel Verileri işlenebilecek gerçek kişiler aşağıda detaylı olarak açıklanmış ve kategorize edilmiştir.
Veri Sahibi | Açıklamalar |
Başvuran | Kişisel verilere ilişkin olanlar dahil, yazılı, sözlü veya elektronik olarak Spiltech’e başvurarak soru, talep, öneri, şikayet, başvuruları ileten gerçek kişileri ifade eder. Bu kategorizasyonda belirtilen diğer veri sahipleri de başvuran olabilir. |
Çalışan | Bir iş sözleşmesine bağlı olsun olmasın Spiltech bordrosunda çalışan kişiler ile Spiltech nezdinde staj (zorunlu/isteğe bağlı) eğitimi gören öğrencileri/ mezunları ifade eder. |
Potansiyel Çalışan | Spiltech bünyesinde istihdam edilmek veya stajını (zorunlu/isteğe bağlı) yapmak üzere özgeçmişini ileten kişileri ifade eder. |
Şirket Yetkilisi | Spiltech’in üst düzey yönetiminde yer alan ve/veya Spiltech’i temsile yetkili gerçek kişileri ifade eder. Yönetim kurulu üyeleri bu kapsamda değerlendirilir. |
Müşteri | Bir sözleşmeye bağlı olsun olmasın Spiltech tarafından sunulan hizmetlerden faydalanan veya faydalanması değerlendirilen ya da görüşülen gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder. |
Müşteri İlgilileri | Spiltech’in gerçek veya tüzel kişi müşterilerini, pay sahibi/ortaklarını, yetkililerini, çalışanlarını ifade eder. |
Pay Sahipleri | Bir veya birden fazla Spiltech’te hissesi bulunan gerçek veya tüzel kişileri tanımlar. |
Gerçek Kişi Tedarikçi | Spiltech tarafından hizmetlerin sunulabilmesi için gerekli bir mal veya hizmeti sağlayan gerçek kişileri ve şahıs şirketlerini ifade eder. |
Hizmet Alınan Gerçek Kişi Firmalar | Bir sözleşme kapsamında olsun olmasın, Spiltech’e hizmet sunan, gerçek kişileri tanımlar. Alt yükleniciler de bu kapsamda değerlendirilir. |
İş Birliği Yapılan Firma | Spiltech ile belli bir işin yapılmasını birlikte üstlenen ve bu iş sonucu kazancın paylaşıldığı gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder. |
İş Birliği Yapılan Firma İlgilileri | Spiltech’in iş birliği yaptığı gerçek veya tüzel kişilerin, pay sahibi/ ortaklarını, yetkililerini ve çalışanlarını ifade eder. |
Katılımcı | Spiltech tarafından düzenlenen etkinlik, yarışma, eğitim gibi faaliyetlere katılan gerçek kişileri ifade eder. |
Veri Sahibi | Açıklamalar |
Tedarikçi İlgilileri | Spiltech’in gerçek veya tüzel kişi tedarikçilerinin pay sahibi/ortaklarını, yetkililerini ve çalışanlarını ifade eder. |
Uygulama Kullanıcısı | Spiltech tarafından geliştirilen ve kullanıma sunulan uygulamaları mobil işletim sistemli cihazına indiren/kullanan gerçek kişileri ifade eder. |
Ziyaretçi | Spiltech’in işyerine, bir ürün, servis, hizmet sunmak veya almak için olsun veya olmasın fiziken gelen tüm gerçek kişiler; ile Web Sitesi’ni üye olsun olmasın kullanan, verilerini buraya kaydeden, Web Sitesi üzerinden verilerini sunan veya verileri Web Sitesi kullanım koşullarına uygun olarak toplanan gerçek kişi ziyaretçileri ifade eder. Bu kategorizasyonda belirtilen diğer verisahipleri de Web Sitesi ziyaretçisi olabilir. |
8.0. KİŞİSEL VERİLERİN TOPLANMA YÖNTEMLERİ
Spiltech; bu Politika’nın, Kanun’un ve ilgili sair mevzuatın düzenlemelerine uygun olarak, yazılı, sözlü, elektronik yollardan, görüntü/ses kaydı yoluyla veya fiziksel olarak Veri Sahibi ile karşı karşıya gelmek suretiyle toplamakta ve işlemektedir.
Veri toplama süreci;
i) Web Sitesi, Uygulamalar, e-posta, işe alım portalları dahil üçüncü şahıslara ait dijital mecralar veya bir yazılım üzerinden;
ii) sözleşmeler, başvurular, formlar, çağrı merkezi, uzaktan destek, satış ve pazarlama birimi, Web Sitesi’ndeki çerezler, kartvizit, telefon gibi vasıtalar aracılığıyla; veya
iii) Veri Sahibi ile yüz yüze yapılan görüşmeler aracılığıyla gerçekleşebilmektedir.
9.0. KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI
Spiltech, Kişisel Verileri belli, açık ve meşru amaçlarla işlemektedir. Bu kapsamda Kişisel Veriler aşağıda sayılan amaçlarla işlenebilmektedir:
10.0. KİŞİSEL VERİ KAYIT ORTAMLARI
Spiltech tarafından toplanan Kişisel Veriler, verinin niteliği, işlenme amaçları ve kullanım sıklığı gibi esaslara bağlı olarak çok çeşitli ortamlara kaydedilebilmektedir. Bu kapsamda Spiltech Kişisel Verileri;
11.0. KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILMASI
11.1. Kişisel Verilerin Yurt İçinde Aktarılması
Kanun’un 8. maddesi uyarınca Kişisel Veriler kural olarak, Veri Sahibinin açık rızası olmaksızın üçüncü kişilere aktarılamaz. Ancak Politika’nın 4. maddesinde belirtilen, Veri Sahibinin açık rızası aranmayacak hallerden birinin mevcut olması halinde Kişisel Verilerin, Veri Sahibinin açık rızası olmaksızın yurt içinde üçüncü kişilere aktarımı mümkündür.
11.2. Kişisel Verilerin Yurt Dışına Aktarılması
Kanun’un 9. maddesi uyarınca Kişisel Veriler kural olarak, Veri Sahibinin açık rızası olmaksızın yurt dışına aktarılamaz. Ancak aşağıda belirtilen hallerden birinin mevcut olması halinde Kişisel Verilerin, Veri Sahibinin açık rızası aranmaksızın yurt içinde üçüncü kişilere aktarımı mümkündür:
Yeterli korumanın bulunduğu ülkeler Kurulca belirlenerek ilan edilir.
Kişisel Veriler, uluslararası sözleşme hükümleri saklı kalmak üzere, Türkiye'nin veya Veri Sahibinin menfaatinin ciddi bir şekilde zarar göreceği durumlarda, ancak ilgili kamu kurum veya kuruluşunun görüşü alınarak Kurulun izniyle yurt dışına aktarılabilir.
11.3. Kişisel Verilerin Aktarılabileceği Üçüncü Kişiler
Spiltech Kişisel Verileri, bu Politika’nın 9. maddesinde belirtilen amaçlarını gerçekleştirmek için, Kanun’un 8. ve 9. maddelerine uygun olarak, yurt içinde veya yurtdışındaki, gerçek veya tüzel kişi olabilecek, aşağıda belirtilen üçüncü kişilere aktarabilmektedir:
12.0. KİŞİSEL VERİLERİN GİZLİLİĞİ VE GÜVENLİĞİ
Spiltech, Kişisel Verilerin gizliliğine ve güvenliğine önem vermekte, Kişisel Verileri korumak için Kanun’un ve ilgili mevzuatın öngördüğü ölçüde hukuki, teknik ve idari tedbirler almaktadır.
12.1. Kişisel Verilerin Saklanmasını ve İmhasını Gerektiren Sebepler
12.2. Kişisel Verilerin Güvenli Bir Şekilde Saklanması İle Hukuka Aykırı Olarak İşlenmesinin Ve Erişilmesinin Önlenmesi İçin Alınmış Tedbirler
12.2.1. Teknik Tedbirler
12.2.2. İdari Tedbirler
12.3. Kişisel Verilerin Hukuka Uygun Olarak İmha Edilmesi İçin Alınmış Tedbirler
12.3.1. Teknik Tedbirler
12.3.2. İdari Tedbirler
12.4. Kişisel Verileri Koruma Komitesi
Kişisel Veri saklama ve imha süreçlerinin yürütülmesi ve bu Politika uyarınca gerekli aksiyonların alınması amacıyla Spiltech’in nezdinde bir “Kişisel Verileri Koruma Komitesi” kurulmuştur. Komitenin başlıca görevleri şunlardır:
12.5. Üçüncü Taraf Kuruluşlara Ait Ürün ve Hizmetler
Spiltech’in sunduğu hizmetler ile sahibi olduğu Web Sitesi ve Uygulamalar; Spiltech’in sahibi olmadığı ve işletimini kontrol etmediği, üçüncü taraf kuruluşlar tarafından işletilen web sitesi, ürün ve hizmetler içerebilir ve bunlara bağlantı sağlanabilir. Bu web sitesi, ürün ve hizmetlerden faydalanmanız durumunda kişisel verileriniz üçüncü taraf kuruluşlara aktarılabilir. Spiltech’in erişim sağlanan bu web sitesi, ürün ve hizmetlere ilişkin, içerik, uygunluk, güvenlik, gizlilik politikaları ve iletişimin sürekli sağlanacağına dair herhangi bir garantisi ya da özel bir taahhüdü yoktur. Herhangi bir işlem yapılmadan önce söz konusu firmalara ait güvenlik ve gizlilik koşulları okunmalıdır.
13.0. KİŞİSEL VERİLERİN İMHASI
Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini ve saklanmasını gerektiren tüm sebeplerin ortadan kalkması hâlinde Kişisel Veriler, reysen veya Veri Sahibinin talebi üzerine Spiltech tarafından silinir, yok edilir veya anonim hâle getirilir.
13.1. Kişisel Verilerin Silinmesi
Kişisel Verilerin silinmesi, Kişisel Verilerin ilgili kullanıcılar için hiçbir şekilde erişilemez ve tekrar kullanılamaz hale getirilmesi işlemidir.
Spiltech Kişisel Verileri silmek için verilerin kaydedildiği ortama bağlı olarak aşağıda belirtilen yöntemleri kullanabilir:
13.2. Kişisel Verilerin Yok Edilmesi
Kişisel verilerin yok edilmesi, kişisel verilerin hiç kimse tarafından hiçbir şekilde erişilemez, geri getirilemez ve tekrar kullanılamaz hale getirilmesi işlemidir.
Spiltech Kişisel Verileri yok etmek için verilerin kaydedildiği ortama bağlı olarak aşağıda belirtilen yöntemlerin bir veya birkaçını kullanabilir:
13.3. Kişisel Verilerin Anonim Hale Getirilmesi
Kişisel Verilerin anonim hale getirilmesi, Kişisel Verilerin başka verilerle eşleştirilse dahi hiçbir surette kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiyle ilişkilendirilemeyecek hale getirilmesidir.
Kişisel Verilerin anonim hale getirilmiş olması için; kişisel verilerin; Spiltech, verilerin aktarıldığı üçüncü kişi veya kişiler tarafından geri döndürme ve verilerin başka verilerle eşleştirilmesi gibi kayıt ortamı ve ilgili faaliyet alanı açısından uygun tekniklerin kullanılması yoluyla dahi kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiyle ilişkilendirilemez hale getirilmesi gerekir.
Spiltech Kişisel Verileri anonim hale getirmek için aşağıda belirtilen yöntemlerin bir veya birkaçını kullanabilir:
15.0. KİŞİSEL VERİLERİ SAKLAMA VE İMHA SÜRELERİ
Spiltech, Kişisel Verileri işlendikleri amaç için gerekli olan süre boyunca saklar. Kişisel Verilerin esas toplanma amacının veya varsa, bu Politikada belirtilen ikincil işleme dayanağının ortadan kalkması halinde Kişisel Veriler bu Politika’nın 12.1.1. maddesinde belirtilen süreler boyunca saklanmaya devam edilebilir.
Bu sürelerin sona ermesi dolayısıyla silme, yok etme veya anonim hale getirme yükümlülüğünün ortaya çıktığı durumda Spiltech; bu tarihi takip eden ilk periyodik imha işleminde, Kişisel Verileri siler, yok eder veya anonim hale getirir.
16.0. PERİYODİK İMHA SÜRELERİ
Spiltech’in periyodik imha süresi 6 aydır. Kurul, telafisi güç veya imkânsız zararların doğması ve açıkça hukuka aykırılık olması halinde, bu süreyi kısaltabilir.
17.0. VERİ SAHİBİNİN HAKLARI VE BU HAKLARIN KULLANILMASI USULLERİ
17.1. Veri Sahibinin Hakları
Veri Sahibi, Kanun’un 11. maddesi uyarınca Spiltech’e başvurarak kendisiyle ilgili;
17.2. Kanunun Uygulanmayacağı ve Veri Sahibinin Haklarını Kullanamayacağı Haller
Kanun’un 28. Maddesinin 1. fıkrası uyarınca Kanun’un hükümleri aşağıda belirtilen hallerde uygulanmayacaktır:
Kanun’un 28. maddesinin 2. fıkrası uyarınca ise, aşağıdaki hallerde Veri Sahibi zararın giderilmesini talep etme hakkı hariç bu Politika’nın 14.1 maddesinde belirtilen haklarını kullanamaz:
17.3. Veri Sahibinin Haklarını Kullanma Usulleri
Veri Sahibi, bu Politika’nın 16.1 maddesinde belirtilen haklarını, Ek-1’de yer alan başvuru formunu doldurup, ıslak imzalı olarak, noter aracılığıyla Spiltech’e göndermek veya aynı adrese bizzat ya da vekili aracılığıyla elden ulaştırmak suretiyle kullanabilir.
Kimliğini tevsik edici belgelerin, varsa talebi destekleyici belgelerin, Veri Sahibinin bu hakkını vekili aracılığıyla kullanmak istemesi durumunda, bu konuda özel yetkiyi içeren vekaletname suretinin formun ekinde Spiltech’e iletilmesi zorunludur.
17.4. Veri Sahibinin Başvurusuna Cevap Verilmesi
Form ile gönderilen talepler, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak cevaplandırılacaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kurul tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınabilir.
Başvuruda; bilgilerin eksik veya yanlış paylaşılması, talebin açık ve anlaşılır bir şekilde dile getirilmemiş olması, talebi destekleyici nitelikteki belgelerin hiç veya gereği gibi iletilmemesi, vekil suretiyle yapılan başvurularda vekaletname suretinin eklenmemesi gibi durumlarda Spiltech, talepleri karşılamakta güçlük yaşayabilecek ve araştırma sürecinde gecikmeler yaşanabilecektir. Bu nedenle Kanun’un 11. Maddesinde belirtilen hakları kullanımında bu hususlara riayet edilmesi önem arz etmektedir. Aksi durumda yaşanacak gecikmelerden Spiltech sorumlu tutulamayacaktır.
Hatalı, gerçeğe/hukuka aykırı ve/veya kötü niyetli başvurular karşısında Spiltech’in yasal hakları saklıdır.
17.5. Veri Sahibinin Kurula Şikayet Hakkı
Başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hâllerinde; Veri Sahibi, Spiltech’in cevabını öğrendiği tarihten itibaren otuz ve herhâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kurula şikâyette bulunma hakkına sahiptir.
EK-1 BAŞVURU FORMU
Bu form Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Kanun’un 11. maddesi uyarınca Spiltech’e başvuruda bulunarak bilgi alma hakkınızı kullanımınızda kolaylık sağlamak açısından hazırlanmıştır. Kişisel Verilerinizin işlenme sürecine ve bu formla yapacağınız başvurunuzdan sonraki sürece ilişkin ayrıntılı bilgi için www.spiltech.com.tr web sitesinde yayınlanan “Spiltech Kişisel Verilerin Korunması, İşlenmesi, Saklanması ve İmhası Politikası”nı (“Politika”) inceleyiniz.
A. Başvuru Sahibinin İletişim Bilgileri
Bu form ile talep edilen bilgiler, kimliğinizin doğru bir şekilde tespiti, talebiniz ile ilgili detaylı araştırma yapılabilmesi ve başvurunuzun sonucunun tarafınıza iletilmesi için gereklidir (“Amaç”) ve bu Amaçla işlenebilir. Bu nedenle lütfen bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak iletiniz. Talep edilen kişisel verileriniz, Amacı gerçekleştirmek dışında herhangi bir şekilde kullanılmayacaktır.
Adınız-Soyadınız:
TC Kimlik Numaranız:
Telefon Numaranız:
E-posta Adresiniz:
Adresiniz:
B. Başvuru Sahibinin Spiltech ile İlişkisi
1. Lütfen Spiltech ile olan ilişkinizi belirtiniz.
Örneğin: Çalışan; Pay Sahibi; Şirket Yetkilisi; Müşteri; Müşteri Yetkilisi/Çalışanı.
…………...…………………………………………………………………………………………………..……….
2. Spiltech’ten hangisi veya hangileri ile ilişkiniz bulunmaktadır?
…………...…………………………………………………………………………………………………..……….
3. Spiltech içerisinde hangi birim ile iletişiminiz olmuştur?
…………...…………………………………………………………………………………………………..……….
C. Başvuru Sahibinin Talebi
Lütfen talebinizi aşağıda detaylı olarak açıklayınız.
…………...…………………………………………………………………………………………………..……….
…………...…………………………………………………………………………………………………..……….
…………...…………………………………………………………………………………………………..……….
…………...…………………………………………………………………………………………………..……….
…………...…………………………………………………………………………………………………..……….
D. Başvuruya Verilecek Yanıtın Bildirilme Yöntemi
Başvurunuza verilecek yanıt, yukarıda belirtilen e-posta adresinize mail yoluyla, adresinize iadeli taahhütlü posta yoluyla veya noter aracılığıyla gönderilebilir.
E. Ekler
Yukarıda belirttiğim talepler doğrultusunda, Spiltech’e yapmış olduğum başvurumun Kanun’un 13’üncü maddesi uyarınca değerlendirilerek tarafıma bilgi verilmesini talep ederim.
Başvuranın (Kişisel Veri Sahibi/Vekili)
Adı-Soyadı:
Başvuru Tarihi: İmza: